24 september 2020

Geometrisch Gedecoreerd Taartje!

Een leuk maar tijdrovend klusje ;-)


Geometrisch taartje


Deze taart heb ik gemaakt met behulp van een geometrische hexagon uitsteker. Omdat ik het effect van deze uitsteker wat saai vond heb ik de blokjes in het midden ingekerfd met dezelfde uitsteker waardoor het blokje uit drie delen lijkt te bestaan en er een kubuseffect ontstaat. 



Van de bovenste laag heb ik één deeltje beschilderd met eetbare parelmoerverf van Sweet Sticks, van de onderste laag twee delen. Helaas komt de verf op de foto wat vlekkerig over. In werkelijkheid heeft het een mooie dieptewerking. Vervolgens heb ik alle delen op de taart geplakt met eetbare lijm. Ik ben blij met het resultaat: een mooie strakke taart!

Gebruikte producten:
- Renshaw Extra, ready to roll icing
- PME Geometric Multicutter Hexagon
- Sweet Sticks, Edible Art Decorative Paint Metallic, Pearl White


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.